Merhaba arkadaşlar. Az önce Netflix UHD aboneliğimi 42 TL karşılığında başlattım ve katılmak isteyen 3 arkadaş arıyorum. Şartlar:
  • Enpara kullanıyorum ama her ay "Ayın Enpara'lısı" olmuyorum. Bu sebeple bunun garantisini veremem. Her yenilemede duruma göre kuracağımız WhatsApp grubundan haberleşiriz. Bugünkü ödemeyi Garanti üzerinden yaptım.
  • Kişi başı üyelik ücreti aylık 10.5 TL'dir ve her ayın en geç 1'inde ödenmelidir ki; diğer gruptaki kimsenin mağduriyeti olmasın, erkenden üyeliğimizi yenileyelim. Böylece devam etmek istemeyen arkadaş olursa da, onun yerine yeni kişileri bulabiliriz aradaki iki günde.
  • Üyelik paketi her ayın 3'ünde yenilenir.

Üye olmak isteyen arkadaşlar özelden yazabilir, IBAN bilgisi paylaşılacaktır. Ödeme ardından kullanıcı bilgileri iletilir.

Katılımcılar:
1- @Padre;
2- @alemextra;
3- @Serkan;

Kalan kontenjan: 0