FurkanT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12/12 olarak tam gaz devam ediyoruz. Champions aşamasının pickleri çok çok zor olacak ama Katowice'da olduğu gibi pırlanta yapmaya çalışacağız.

Tebrikler hocam Bende 12/12 yaptım ama gerçekten Champions kısmı zor çünkü tek seferde yapıyoruz umarım kazanırız Benim seçimlerim şu şekilde oldu;


Herkese başarılar