12/12 olarak tam gaz devam ediyoruz. Champions aşamasının pickleri çok çok zor olacak ama Katowice'da olduğu gibi pırlanta yapmaya çalışacağız.
Tebrikler hocam

Bende 12/12 yaptım ama gerçekten Champions kısmı zor çünkü tek seferde yapıyoruz umarım kazanırız

Benim seçimlerim şu şekilde oldu;
Herkese başarılar