nihatbilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam arkadaşlar,

siteler > genel bakış

kısmında sıralı olan site listesinde, uzun süre önce elimden çıkardığım siteler var ve hala çıkaramıyorum. kaldır butonu pasif, bu siteleri nasıl çıkarabilirim acaba. biraz araştırdım farklı kaynakları ama uzun süredir çözümünü bulamadım.
Siteleri otomatik reklamlardan sil, ondan sonra düzelmezse bekle.. Belli bir süre sonra kaldır butonu aktif olacaktır. Benimki 1 ay sonra aktif olmuştu.