Euro 8 lira olursa 2 kişiye kurumsal alıcaz sözümüz olsun

105 eurocuk ile beklemedeyim
ne euro ne dolar son 6 aydır altın gibi kazandırmadı. 245 tl nisan ayında altının gramıydı şimdi 285 tl.
Altın çok daha mantıklı bir durak fikrimce.
Dusmeyecegi kesin
12sinde para politikaları kurulu toplanacak. Faiz indirimi yapılacak büyük ihtimalle yani sorunun cevabı evet yükselir.
Makas en kapalı olan seninbankan hocam
Ben olsam tl haricinde her şeyi alırım usd euro altın bunlar uzun vadede zarar ettirmez bence
Edit:yatırım tavsiyesi degildir
Euronun önündeki en büyük sınav brexit.
İngilterenin abden ayrılmasının etkilerini tahmin etmek zor. Ben Euro bölgesinde yaşadığım için mecburen takip ediyorum.
YTD
Yani cevaplarınız yükselirden mi yana ?
105 eurocuk ile beklemedeyim
ne euro ne dolar son 6 aydır altın gibi kazandırmadı. 245 tl nisan ayında altının gramıydı şimdi 285 tl.
Altın çok daha mantıklı bir durak fikrimce.
Dusmeyecegi kesin
12sinde para politikaları kurulu toplanacak. Faiz indirimi yapılacak büyük ihtimalle yani sorunun cevabı evet yükselir.
Makas en kapalı olan seninbankan hocam
Ben olsam tl haricinde her şeyi alırım usd euro altın bunlar uzun vadede zarar ettirmez bence
Edit:yatırım tavsiyesi degildir
Euronun önündeki en büyük sınav brexit.
İngilterenin abden ayrılmasının etkilerini tahmin etmek zor. Ben Euro bölgesinde yaşadığım için mecburen takip ediyorum.
YTD
Yani cevaplarınız yükselirden mi yana ?