yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç düşünmeden

https://www.teknosa.com/jbl-c100-bey...ik-p-110262332

1.5 yıldır kullanıyorum efsanedir bende kırmızısı var gerçekten şahane ses veriyor dışarıyı unutuyorsun @FenomenTayfa;
Sizde 70 tl'ye mi aldınız hocam ?

edit: https://www.hepsiburada.com/jbl-c100...cimri.c.142.pc

burda 65 tl + ücretsiz kargoymuş

2. edit : 60 tl + ücretsiz kargo olmuş her gün 5 tl düşüyorlar heralde bitmeden almak gerek