Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden aldınız hocam?
Batman merkez elden 2 aydır uygun fıyat arıyrum 1950 e kadar buldm ama dolar yukselınce ve sabrım tukenınce dayanamadım artık