hiç düşünmeden

https://www.teknosa.com/jbl-c100-bey...ik-p-110262332

1.5 yıldır kullanıyorum efsanedir bende kırmızısı var gerçekten şahane ses veriyor dışarıyı unutuyorsun @FenomenTayfa;