Merhaba arkadaşlar iPhone’u kullaniyorum onceden orjinal kulakliigim vardi bozuldu ses kalitesi güzeldi şuan 120tl civari acaba bundan daha iyi ses bas kalitesi olarak ayni fiyata var mi onerilerinizi alabilir miyim