ofnazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yazmamız gerekiyor. ödeme yapmadım hala neyi iade edecekler
ödeme yapma, borç bakiyesinden düşerşer, bende tek gunde harcamıştı cok yüksek meblağ, baktım düşmüşler, kontrol ve günlük verdiğim limitler dışında extra harcamalar gerçekleşmiş, bilgim dahilinde değildir.
bakiyenin düzenlemesini rica ederim de gönder.