Hocam benimle de konuşmuştun ama ben banlanmadım 😂 Şakası bir yana acı tatlı günler yaşadık seninle ama artık daha anlayışlıyız birbirimize karşı.
Çalışmalarında başarılar dilerim.
Başta sana kinliydim ama sonra tatlı atışmalar olunca kin falan kalmadı zannımca. Eğer kalbini falan kırdıysam affola. Ne dersin bi onay çalışması da seninle yapalım mı 😂
Sana da bol satışlar dilerim
konuya yazanlar da banlanır diye biraz tedirginim
Yok yok yazanlar banlanmıyor. Sadece benimle onay çalışması yapanlar banlanıyor 😁