Arkadaşlar merhaba. İstanbul'dan taşınıyorum, küçük bir ilçeye fakat tutmuş olduğum evde internet alt yapısı olmadığını öğrendim.
Türk Telekom ile görüştüğümde başvuru yaparsam maksimum 3 ay içinde bağlanacağı söylendi. İnternette araştırdım bunun çok daha uzun bir süreç olduğu, yıllardır beklediklerini söyleyenler var.
Daha sonra alt yapı olmadan anten yardımıyla internet hizmeti verenlerin olduğunu gördüm fakat çok uçuk fiyatları var.
Superonline'ın, Superbox adında bir hizmeti olduğunu da öğrendim. Alt yapıya gerek kalmadan, verdikleri modeme bir sim kart takılarak, internet hizmetinin sağlandığı bir sistem. Çok memnun olduğunu söyleyenler var tabi sıkıntı yaşayanlar da var. Kararsız kaldım.
Bu şekilde internet kullanan var mı aranızda? Bu sorunu nasıl aşabilirim.
Not: Grafik tasarım ve video animasyon, kurgu/montaj üzerine çalışıyorum indirme ve yükleme hızı benim için çok önemli.