Arkadaşlar ENERJİ KİMLİK BELGESi üzerine reklam veriyorum lakin sormak istediğim birşey var.

1."Enerji kimlik belgesi" Sıralı Eşleşme

2.enerji kimlik belgesi fiyatları Geniş Eşleşme

Reklam verirken 1. kelime sıralı eşleşme ve 2. kelimenin içerisinde geçiyor o yüzden bunun ikisini yazmak yerine sadece üstteki şekilde olursa yeterlimi Yani 2. yi kişi aratsa bile sıralı olduğı için yine reklmamım çıkar die düşünüyorum doğrumudur?

Bir diğer husus Yukarıdakini doğru varsayarak tam 2. kelimeyi kaldıracaktımki Ort. TBM dikkatimi çekti

1. Kelime 7.68TL
2. Kelime 3.76TL

Burda sıralıyı kullanmak maliyeti mi yükseltiyor. İkincisi Kelime kalırsa geniş eşleme olduğu için yeni kimlik belgesiyazanda geliyor.

Ne tavsie Edersiniz.YArdımlarınız için Teşekkür ederim.