Linux'e neden ihtiyaç duyuyorsun ki? FreeDos olmalı içindeki. Aynı bilgisayar üreticileri lisans ödememek için işletim sistemli (Windowslu) satmıyorlar. Fiyatı düşük tutuyorlar bu sayede. Ama içinde Pardus vb. kullanıcı arayüzlü bir işletim sistemi (Linux) varsa öyle konuşmaya devam edelim =)
Öncelikle ben de Windows istiyorum fakat şuan elimde gerekli dosyalar olmadığı için öncelikle bir linux ile açılım yapmak istiyorum
Tamamdır çok teşekkür ederim hocam