meftuniberder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki ikinci sorunum çözdüm ilk sorunu nasıl çözeceğim mevcut linux halı ile nasıl açılım yapabilirim hangi komut ile
Linux'e neden ihtiyaç duyuyorsun ki? FreeDos olmalı içindeki. Aynı bilgisayar üreticileri lisans ödememek için işletim sistemli (Windowslu) satmıyorlar. Fiyatı düşük tutuyorlar bu sayede. Ama içinde Pardus vb. kullanıcı arayüzlü bir işletim sistemi (Linux) varsa öyle konuşmaya devam edelim =)