Atypical adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yüklü miktarda kazanç varsa vergi dairesine çağırılmamak için yurt dışı tercih ediliyor. Bi nevi vergi kaçırmak için Yoksa kazançla alakalı bi fark yok.
Yüklü kazancımız yok çok şükür. Çok paranın çok da derdi oluyor demekki😁