Hocam ben aylık ödeme alıyorum yaptıgım işten,kendiniz tr banka hesabı tanımlıyorsunuz içine oraya gelen parayı çekebiliyorsunuz kendi tr hesabınıza.1 günde felan geliyor.Yeni kart siparişi verdim geldi,Henüz daha zarfı açıp tanımlamadım kartı ama.Karttan para çekerkende biraz komisyon kesiyor.Onun dışında başka ülkeler ile para alışverişi yapıyorsanız iyidir kendileri bi sıkıntı çıkartmıyorlar.