cdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhtemelen bir eksiklik vardır. isterseniz 1 saat sonra tw ile bağlanıp bakabilirim.
olur hocam. bana dm den yazarmısınız müsait olunca