Hocam belki haddime değil fakat 17 yaşında birisi olarak internet bankacılığında aradığım özellikler:
1. Yaş sınırı olmayacağı için herkesin banka hesabı yok . Para çekme ve yatırma İninal kart gibi bir seçenek sunulması gerek.
2. Bazı kişiler ile alışveriş yaptığımda ben kullanmıyorum bana IBAN at diyor. Size ait ibanlar olsun kişi bu ibana para atarken açıklamaya benim numaramı yazsın sizde parayı benim hesabıma aktarın
Onu söylemeyi unuttum üyelerin sanal hesap numaralarına müşteri atabiliyor olacak yani şöyle size ödeme yapılacak kişi siteye girip üye olacak kendi hesabına para atıp oradan sizin sanal numaranıza yani hesabınıza atabilecek ya da direk sizin hesabınıza da atabiliyor olacak nasıl güvencede hisseder ise yani banka hesabınız olmasada olur