Hocam belki haddime değil fakat 17 yaşında birisi olarak internet bankacılığında aradığım özellikler:
1. Yaş sınırı olmayacağı için herkesin banka hesabı yok . Para çekme ve yatırma İninal kart gibi bir seçenek sunulması gerek.
2. Bazı kişiler ile alışveriş yaptığımda ben kullanmıyorum bana IBAN at diyor. Size ait ibanlar olsun kişi bu ibana para atarken açıklamaya benim numaramı yazsın sizde parayı benim hesabıma aktarın