furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain ban konusunda şöyle düşünüyorum.Domain banı sürekli tutamaz kişilerdeki domainler sürekli el değiştirme ihtimali olan şeyler ömür boyu 1 domaini banlı tutamaz sistem
Dediğinde haklısın. Ama bunun otomatik olması mantıksız. Talep/İstek sonucunda, karşıdan bir cevap gelir. O zaman yapılır bu.
Mesela önceden de 2 tane ban yiyen hesabım vardı. Yine domain ban. İki tanesi için de mail attım. Dedim ki, ben bu sitenin yeni sahibiyim, domain banlı görünüyor. Aptal'a yattım yani, sitenin yeni sahibiyim gibi. 1 tanesini açtılar, yediler. Ama ben talep ettim yani. Otomatik bir şey yok. Diğerini ise, sittin sene açmayız dediler. Kurallarımızı ihlal etti o site vs diye. Halbuki sıradan spam sitelerden biriydi, aynı diğerini açıp onay verdiği gibi. Sadece sektörleri farklıydı

Demem o ki ; bu işleri otomatik yapılması bana mantıklı gelmiyor.