Teşekkürler yorumunuz için, aslında fiyat olarak cazip geldi. İnternette yorumları da iyi sayılır. Rochas'a da denk geldim fakat kokusu konusunda hiçbir fikrim yok. Bir yer bulsam da hepsinin kokusuna bakabilsem
NeTZeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce kullanmadıysanız şöyle söyleyim aşırı şekilde bu mevsimlerde ağır bir parfüm çikolatayla ilgisi yok daha çok ülker kakaolu bi bisküvisi vardı o tarz bir kokusu mevcut, tatlı tarz parfümler düşünüyorsanız afrodizyak içerikli tatlı parfümler bakabilirsiniz rochas benzeri fakat bunlar bu mevsımlerde ağır olacaktır. Terlediğinizde inanın o parfümün kokusu çok kötü olmakta.