Daha önce kullanmadıysanız şöyle söyleyim aşırı şekilde bu mevsimlerde ağır bir parfüm çikolatayla ilgisi yok daha çok ülker kakaolu bi bisküvisi vardı o tarz bir kokusu mevcut, tatlı tarz parfümler düşünüyorsanız afrodizyak içerikli tatlı parfümler bakabilirsiniz rochas benzeri fakat bunlar bu mevsımlerde ağır olacaktır. Terlediğinizde inanın o parfümün kokusu çok kötü olmakta.