Merhaba,

Arkadaşlar, geç kaldığım 1 ayın açığını akşamları midye satarak kapatmaya çalışıyorum 4 gündür. Biraz önce bir sohbete şahit oldum. Adamın karısı kocasını darp raporu alarak cezaevine attırmış ve kendisi sevgilisi ile kaçmış. Kısa özeti bu.

Benim düşüncem, yani hep mi erkek suçlu? Televizyonda bir reklam var, evdeki şiddet hapiste biter. Yahu kadının uyguladığı hiç mi şiddet yok? Neden erkekler içinde bir yasa yok? Neden ana tema hep erkek. Yani burada resmen kadınlara erkeklerden şikayetin varsa yok ederiz gibi bir algı var. Eşitlik adalet bunun neresinde? Biz erkekler yürürken omzumuz deyse müebbet yiyecek hale geldik farkındamısınız? Sonra pacmen gibi adalet adalet dolaş dur.

Benim bilmediğim bir konu varsa aydınlatın ama yoksa durum bu bi tartışalım