ilk bakışta lisansı 30.09.2019 bitiyor sandım aylı 100 tl olan lisansı nasıl 275 e satar diye düşünmüştüm.proxy olmadan sanal pc üstünden bu program aynı etkiyi sağlaaybilir mi? yoksa illa proxy mi gerklidir?

hızlı okumak bazen yanıltıyor. ipv4 proxy kullanıyorum aylık 10 tl ben işimi sağlama almak için aldım açıkçası olur da ip banlanır ise proxy değişirim diye düşündüm. Sanalın ip ile de devam ede bilirsiniz tabi.