ilk bakışta lisansı 30.09.2019 bitiyor sandım aylı 100 tl olan lisansı nasıl 275 e satar diye düşünmüştüm.proxy olmadan sanal pc üstünden bu program aynı etkiyi sağlaaybilir mi? yoksa illa proxy mi gerklidir?