cinayetin erkeği kadını olmaz sanki tüm erkekler kötü olarak gösteriliyor bu sende biliyorsun
genelevlerle alakalı söylediğim doğruydu cevap veremeyimce kızdın
niyetinle alakalı olayda geçmiş atmış olduğun yazılara baktım kimsin diye amacım iyi mi kötü mü diye
mahkemelerde adalet sağlanırsa suçlu kimse cezalandırılırsa sorunlar azalır
örnek ülkemizde cezaların bir çoğu atılan twit sayısına göre veriliyor
farklı bir örnek vereyim futbolda büyük takım oyuncusu ceza sahasında düşerse çoğu karar penaltı oluyor ama küçük takım oyuncusu düşerse aynı hareketi yapsa bile önemsenmiyor
benim amacım adaletli davranılsın kadın suçluysa kadın erkek suçluysa erkek cezalandırılsın hani amerikada siyahilere hırsız gözüyle bakılıyorlar siyahilere karşı devlet acımasız davranıyor amacım bu her siyahı hırsız değildir
Erkek düşmanlığını da senden duydum, boş yere havadan nem kapan bir türsün galiba.
Bana geçmişimde attığım mesajı göster, hangisinden bahsediyorsun, merak ettim. Beni hangi post ile tanıdın.
Ben senden istatistiksel veriler istedim, göndermedin.. Konuyu farklı yerlere çektin, Haklı çıkayım derken, beyindeki nöronlarını sorgulattırdın bizlere..
Eğer erkekleri savunacaksan, kadın cinayetleri üzerinden lak lak etmemeyi öğrenceksin. Sorunun bu işte senin.