Merhabalar sitede gördüğüm bir kaç sorun yüzünden tüm konuları silip daha disiplinli bir şekilde yazmayı düşünmüştüm. Bunları gerçekleştirirken hala sildiğim konu linkinden siteye giriş vardı (404 hatası). Bunun üzerine search consolede arama falan yaptım (URL Engellemem imkansız 300den fazla içerik vardı.) sitemap yeniledim. Site yeni yazılarım indeks almadığını fark ettim 2 haftadır sinsice bakıyorum ancak hiç bir gelişme görünmüyor. Ne yapmam lazım