Hocam ben veriye ulaşıyorum form3 den gelen değeri okumada sorun yok olay form3 den 5 geldi load kısmında 5 tane textview oluşturuluyor bunda da sorun yok benim derdim o textviewlerdaki içeriyi bı txt ye yazdırmak loadda olduğu icin işlemler butonda erişemiyorum