Merhaba arkadaşlar istanbul nöbetçi eczane botum var cron ile çalışıyor.Buna ek olarak bir özellik ekletmek istiyorum.Detayları özelden verebilirim.Uygun fiyat veren biriyle çalışılacaktır.
EDİT: // GÖRÜŞTÜĞÜM ARKADAŞLAR VAR ŞİMDİLİK KONU PASİF ARKADAŞLAR.