En Son Sivasa Roberto Carlos gelecek demişlerdi inamamıştım Çok gülmüştüm adam sonunda geldi. Buda olabilir berlimi olur.
teroristmi besleyecegiz. adamlar cıkıyor gene aynı işleri yapıyorlar assınlar.
Ya bazı arkadaşlarda insan haklarından falan bahsetmiş konuda Ya arkadaşlar sizin gözünüz körmü yada görmekmi isdemiyorsunuz. sizin avrupa birligi dediginiz ülkeler alalen terore desdek veriyor adamlar besliyorlar bu terorisler insan öldürüyorlar. nasıl insan haklarıymış ya insanların aklıyla alay etmeyin