İnşallah idam cezası çıkmaz. Çünkü ben masum insanların da idam edilebileceğini düşünüyorum.
Ha beni idam etmiş ha ömür boyu hapse atmış. İdam tercihimdir.
Bencede idam çıkmamalı, ama tecavüzcülere çocuk öldürenlere hadım uygulanmalı, kimyasal hadım değil gerçek hadım,
O psikolojideki bir canlının kaç masum insanın canını alabileceğini tahmin edebiliyor musun? Ülkeye daha beter canavar dolar.