Sirac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak toparlayabildim ve bazı eksiklikleri dile getirmek istedim.Olursa süper olacağı kanaatindeyim.

- Yapılan yorumlara beğeni sistemi
- Takipleşme ve favori sistemi
- Hashtag-etiket sistemi (r10 daki gibi bildirim gitmesi)
- Sol frame'de gösterilen kategorilerin iptal edilerek kategorilerin header altına yatay bir şekilde yerleştirilmesi.
- Başlık altında girilen bir entry'e kullanıcıların yorum yapabilmesi,
- İstatistik kategorisi (en beğenilen/beğenilmeyen konular-en beğenilen ve beğenilmeyen entry'ler, en çok favorilere eklenen başlıklar, en çok entry girilen başlıklar vb.),
- Üyenin profil sayfasında açtığı başlıkların link olarak değil, başlık ve içerik olarak gösterilmesi,
- Sağ üstte veya nerde uygunsa twitter-instagram adresleri için yer
- Site altında iletişim-kurallar-yönetim kadrosu ve copyright bilgisi
- Kayıt olurken kullanıcı sözleşmesi eklenmesi(ilerde doğabilecek hukuki sorunları engellemek maksatlı)

Ek olarak hocam şuan ay'ın 30una girmiş bulunmaktayız.Ne zaman sitelerimizi aktif hale getiriyoruz.Sabırsızız bu konuda

İyi çalışmalar dilerim.
Teşekkür ederim hocam..

Yazılım hazır beta versiyonun üzerine isteklerin %90 ı entegre edilmiş ve büyük revizeler yapılmıştır gerekli çalışmalarımız devam ediyor çok harika bir yazılım haline geldi..

Fırsatlı satış için son 6 kişi