Ancak toparlayabildim ve bazı eksiklikleri dile getirmek istedim.Olursa süper olacağı kanaatindeyim.
- Yapılan yorumlara beğeni sistemi - Takipleşme ve favori sistemi - Hashtag-etiket sistemi (r10 daki gibi bildirim gitmesi) - Sol frame'de gösterilen kategorilerin iptal edilerek kategorilerin header altına yatay bir şekilde yerleştirilmesi. - Başlık altında girilen bir entry'e kullanıcıların yorum yapabilmesi, - İstatistik kategorisi (en beğenilen/beğenilmeyen konular-en beğenilen ve beğenilmeyen entry'ler, en çok favorilere eklenen başlıklar, en çok entry girilen başlıklar vb.), - Üyenin profil sayfasında açtığı başlıkların link olarak değil, başlık ve içerik olarak gösterilmesi, - Sağ üstte veya nerde uygunsa twitter-instagram adresleri için yer - Site altında iletişim-kurallar-yönetim kadrosu ve copyright bilgisi - Kayıt olurken kullanıcı sözleşmesi eklenmesi(ilerde doğabilecek hukuki sorunları engellemek maksatlı) Ek olarak hocam şuan ay'ın 30una girmiş bulunmaktayız.Ne zaman sitelerimizi aktif hale getiriyoruz.Sabırsızız bu konuda
İyi çalışmalar dilerim.