Ancak toparlayabildim ve bazı eksiklikleri dile getirmek istedim.Olursa süper olacağı kanaatindeyim.

- Yapılan yorumlara beğeni sistemi
- Takipleşme ve favori sistemi
- Hashtag-etiket sistemi (r10 daki gibi bildirim gitmesi)
- Sol frame'de gösterilen kategorilerin iptal edilerek kategorilerin header altına yatay bir şekilde yerleştirilmesi.
- Başlık altında girilen bir entry'e kullanıcıların yorum yapabilmesi,
- İstatistik kategorisi (en beğenilen/beğenilmeyen konular-en beğenilen ve beğenilmeyen entry'ler, en çok favorilere eklenen başlıklar, en çok entry girilen başlıklar vb.),
- Üyenin profil sayfasında açtığı başlıkların link olarak değil, başlık ve içerik olarak gösterilmesi,
- Sağ üstte veya nerde uygunsa twitter-instagram adresleri için yer
- Site altında iletişim-kurallar-yönetim kadrosu ve copyright bilgisi
- Kayıt olurken kullanıcı sözleşmesi eklenmesi(ilerde doğabilecek hukuki sorunları engellemek maksatlı)

Ek olarak hocam şuan ay'ın 30una girmiş bulunmaktayız.Ne zaman sitelerimizi aktif hale getiriyoruz.Sabırsızız bu konuda

İyi çalışmalar dilerim.