Şu hale bakın arkadaşlar artık üstüne para isteyecek diye korkmaya başladım

Bence adsense'de artık bir taban fiyat olmalı.
Ekonomi zaten kötü en azından yayıncılar bir nebze bu düşük ücretlerden kurtulmalı.
Yoksa bu işin ilerisi yok.Alternatif lazım diye düşünüyorum ama yandex'den de bir adım gelmiyor.