Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul hariç kimse bilmez bunu, okul ile konuşmanız gerekli.
Staj sözleşmesi mi varmış ilk defa duydum.
saol hocam yarın gideceğiz artık napalım. Bir telefon açmıyorlar.