Eğitimden çok bir şey bekleme. Sistemin nasıl işlediğini öğrenmen yeterli. Tabii ki hiç bilmiyorsan eğitim sana bunu öğretecektir. Sistemi öğrenince kendin bir şeyler üretmeye çalış. Ben şuanda bunun çabasındayım. Ha pişman olur musun eğitime verdiğin paraya: ben olmadım. Eğitimi kimden alacağına sen karar ver, ben empower dan aldım