Bloke kaldırılmasıyla ilgili bilgi almadım açıkçası.
Gişedeki elemana sordum böyle birşey var mı diye, evet dedi, bireysele yönlendirdi ordan başvuruyu yaptık. Başvuru 15dk sürdü, 1 saat sonra onaylandı kart basıldı.
Anladım hocam teşekkür ederim. Gitmeden kuveyttürk hesabına 1650 tl yatırayım öyle başvurayım. Sanırım onaylamak için hesapta para var mı diye bakıyorlar. Çoğu çalışan maalesef bilmiyor. Ama bu sefer gidince ısrar edeceğim.
Size özelden yaptığım işlemleri bilgi vereyim hocam.
Çok memnun olurum