Son olarak sormayı unutmuşum hocam kusura bakmayın vaktinizi alıyorum tekrar cevaplarsanız sevinirim. Bloke belli bir sürede mi kalkıyormuş yoksa iptal edene kadar mı? Geçen gittim gişedeki çalışana sordum bilgisi yoktu. Üst çalışanı da izinde olduğu için öyle kaldı. Siz gişeden mi yaptırdınız yoksa oradaki danışmanlar var ayrıca oradan mı yaptırdınız?
Bloke kaldırılmasıyla ilgili bilgi almadım açıkçası.
Gişedeki elemana sordum böyle birşey var mı diye, evet dedi, bireysele yönlendirdi ordan başvuruyu yaptık. Başvuru 15dk sürdü, 1 saat sonra onaylandı kart basıldı.