F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kart aidatı yok. Sanal kart oluşturuluyor. Evet sağlam kart olarak şubeden teslim ediliyor. Kartı da teslim aldım az önce.
Son olarak sormayı unutmuşum hocam kusura bakmayın vaktinizi alıyorum tekrar cevaplarsanız sevinirim. Bloke belli bir sürede mi kalkıyormuş yoksa iptal edene kadar mı? Geçen gittim gişedeki çalışana sordum bilgisi yoktu. Üst çalışanı da izinde olduğu için öyle kaldı. Siz gişeden mi yaptırdınız yoksa oradaki danışmanlar var ayrıca oradan mı yaptırdınız?