Öncelikle hayırlı olsun hocam. Peki kartın aidat ücreti var mı? Ayrıca sanal kart oluşturulabiliyor mu? İnternette vs kullanıldığını biliyorum. Sitelerinde bildiğiniz sağlam kart mı? Cevaplarsanız sevinirim.
Kart aidatı yok. Sanal kart oluşturuluyor. Evet sağlam kart olarak şubeden teslim ediliyor. Kartı da teslim aldım az önce.