F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi Kuveyt Türkden çıktım. 1650 TL bloke ile 1500 TL limitli kart başvurusu yapıldı. Gün içinde onaylanacakt. Yatırılan teminatın yüzde 10'u kadar limit veriyorlar.
Öncelikle hayırlı olsun hocam. Peki kartın aidat ücreti var mı? Ayrıca sanal kart oluşturulabiliyor mu? İnternette vs kullanıldığını biliyorum. Sitelerinde bildiğiniz sağlam kart mı? Cevaplarsanız sevinirim.