Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kemal Türkler'deyim bende
Tamam o zaman tam senlik. Çekmeköy doğa parkın yanına bir külliye daha açıldı oraya da gidebilirsin daha yeni.