Çoğu zaman render için vds hem pahalı hemde destek alındığında istenilen sonuç elde edilemiyor. Bunun yerine
GarageFarm öneririm. Yazılımdan farkı yok, uygun fiyat, hızlı çözüm ve güzel teknik destek.
garagefarm duymadım hiç, bakayim bir kontrol edeyim. garagefarm hakkında bilgi verebilirmisiniz, ücretli mi ne yapıyor tam olarak
Çok emin değilim ama render sunucularında ekran kartı olması gerekiyor sanırım.
Amazon da vs bu var mıdır bilemedim.
Amazondavarmı açıkcası bilmiyorum kullandım açıkcası ordan ama kullanma gibi durumum olmadı eğer varsa ki, olmazsa diğerlerine yönelicem.