arkadaşlar bu tbmler ile nasıl çalışıyorsunuz, verilen emeği de kurtarmaz hiçbirşeyi de, tr sektörü gerçekten ölmüş bir halde artık, yayıncı payının %68 olduğu adsense de, çok çok rahat 8 10tl ads reklamverenleri var, 20 25tl tbm aldığım zaman sitem ediyorum ben spam sitelerde bile bu kadar düşük tbm olmuyor, trden ufaktan kopulmalı bence