mobil görünüm çözünürlüğe bağlı mı yapıldı yoksa user agent'e göre mi yapıldı?
eğer ki user agent ile yapıldıysa reverse proxy ile yayın yapabilir veya ini_set ile useragent değiştirebilirsiniz.
çözünürlüğe bağlı ise oda reverse proxy ile çözülebilir ama hiç gerek yok uğraşmanıza.
en temizi css düzenlemesi yapıp çözünürlükleri düzenleyin.