Ben n11'den alıyorum. Mutluyum, satıcı ayırt etmiyorum, hangisi ucuzsa ve skt'si bana uygunsa ordan alıyorum.
Eczanelerde pahalı olmasının birçok sebebi var, 1 ay önce 40 lira dediği vitamine 1 ay sonra 65 lira diyen eczacı da var.
Eczaneler ürünü rafta tuttuğu için skt'si uzun ürün alıyor. Haliyle fiyatı da yüksek çıkabiliyor. Birde karpayı, dükkan parası, işçi maaşı derken pahalılaşıyor.
Ama internette adamların sadece depo masrafı var, ürünler zaten sktsi yakın, yakın derken mesela en son aldığım ürünün skt'si 2020'nin sonları.
Pek orjinallik gözetmiyorum ben, zaten 20-30 liralık ürün, kötü çıkarsa iade ederim düşüncesiyle alıyorum.