depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orijinal üründen kasıt nedir? Atıyorum a markasının logosunu alıp b markasına mı basıyorlar? Şikayet illaki olacaktır. En sağlam üründe bile şikayet olabiliyor. Bence güvenerek alabilirsiniz
Mesela bir ürüne bakıyorum 300 adet yorum var. Yorumların bir tanesinde koruyucu bant üzerinde "GÜVENLİK BANDROLÜ" yazıyorken orjinalinde "GÜVENLİK BANDI" yazdığını söylüyor.Vitaminler'in yolladığı 100 üründen bir kaç tanesi böle çıkabiliyor sadece. Yine başka bir kutu içinde orjinali gibi değildi fotokopi çekilmiş gibi kutuyla geldi halbuki orjinalinde kutusunda pürüzler var ele sürten diyorlar. Gönderdikleri 100 üründen 80 tanesi normal orjinali ile birebir aynı GÖRÜNÜYOR iken 15 20 tanesi böyle orjinal deilmiş gibi olabiliyor. Veya ürün üzerindeki karekod okutulunca resmi sayfası açılmıyor bazılarında ama orjinalinde açılıyor. Gib gibi şikayetler görüyorum.