Merhabalar, 3000 TL nakit param var. Bu parayı ne yapayım

Aslına bakarsak aylık az miktarda da olsa düzenli bir gelirim olsun istiyorum.

Çünkü şuan gelirim belirsiz ve öyle gelen para da çabuk harcanıyor

Fikirlerinizi bekliyorum. Siz olsanız ne yapardınız?