Konu
Üniversiteye Kayıt Olup Gitmemek Hk. ? r10+
28-08-2019, 10:04:42
#7
Fatih
2016 yılında 2. üniversiteye kayıt oldum. Arada gittim sonra bıraktım falan 3 yıldır kayıt duruyor dersleri alıyorum başvuruyorum falan. Bir şey olmuyor.
Şunu unutmayın, önlisans 4 yılda, lisans 7 yıl içinde bitmesi gerekiyordu sanırım.