2016 yılında 2. üniversiteye kayıt oldum. Arada gittim sonra bıraktım falan 3 yıldır kayıt duruyor dersleri alıyorum başvuruyorum falan. Bir şey olmuyor.

Şunu unutmayın, önlisans 4 yılda, lisans 7 yıl içinde bitmesi gerekiyordu sanırım.