Üniversite kaydınızı yaptı iseniz döneme kayıt bile olmasanız okul otomatik donar.
İlk dönem kayıt olup ders seçebilirsiniz de seçmeyebilirsiniz de size kalmış.

Ancak okula gitsenize gitneseniz de sistemde yıl işler. Yani 2 yıl sonra giderseniz sistemde 2 yıllık öğrenci olarak görünürsün. Bu durumda da artık yıla Düşersiniz. Yani 2 yıl sonra okula giderseniz 4 yıllık bir üniversite son 2 sene artık yıl olarak işlenir ve birinci öğretim bile olsanız bir harç ücreti çıkar karşınıza vs.

ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi